אזרח הגיש קובלנה נגד סגן השר פרוש על נאום "לכלב תשליכון אותו"

    כזכור, במסגרת דיוני מליאת הכנסת בהצעות אי האמון, התייחס סגן שר החינוך מאיר פרוש להחלטה הפוגענית שהתקבלה בתחילת השבוע בישיבת הממשלה סביב הקצאת מקום בכותל המערבי לקבוצת 'מחללות הכותל' והאשים את הרפורמים בהתבוללות הנוראה השוררת בארצות הברית
    איתי גדסי No Comments on אזרח הגיש קובלנה נגד סגן השר פרוש על נאום "לכלב תשליכון אותו"

    העילה: מדובר ב"ביזוי של יהודים על ידי יהודים" "איני יודע אם חומרת הדברים פחותה מהתבטאויות חבר הכנסת אורן חזן. מה היה קורה אם ח"כ ערבי או חבר פרלמנט אירופי היה מדבר כך נגד ציבור יהודי"

    כזכור, במסגרת דיוני מליאת הכנסת בהצעות אי האמון, התייחס סגן שר החינוך מאיר פרוש להחלטה הפוגענית שהתקבלה בתחילת השבוע בישיבת הממשלה סביב הקצאת מקום בכותל המערבי לקבוצת 'מחללות הכותל' והאשים את הרפורמים בהתבוללות הנוראה השוררת בארצות הברית
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לועדת האתיקה של הכנסת הוגשה קובלנה נגד סגן השר מאיר פרוש על דבריו נגד הרפורמים: "את נשות הכותל, את הקבוצה הזאת שמו בקצה המחנה, ליד שער האשפות, שם בפינה הנידחת, שם המקום שלכם. לכלב תשליכון אותו".

    מתלונן כותב בדבריו כי התבטאות זו אינה ראויה לביטוי בכנסת, וכי מדובר ב"ביזוי של יהודים על ידי יהודים". "איני יודע אם חומרת הדברים פחותה מהתבטאויות חבר הכנסת אורן חזן. מה היה קורה אם ח"כ ערבי או חבר פרלמנט אירופי היה מדבר כך נגד ציבור יהודי" כתב המתלונן לועדת האתיקה.

    "על הרפורמים והקונסרבטיבים אפשר לומר לכלב תשליכון אותו"

    כזכור, במסגרת דיוני מליאת הכנסת בהצעות אי האמון, התייחס סגן שר החינוך מאיר פרוש להחלטה הפוגענית שהתקבלה בתחילת השבוע בישיבת הממשלה סביב הקצאת מקום בכותל המערבי לקבוצת 'מחללות הכותל' והאשים את הרפורמים בהתבוללות הנוראה השוררת בארצות הברית.

    פרוש אמר "אנחנו השבוע בשבת נקרא ב"פרשת משפטים" את הפסוק –, כתוב בפסוק: "ואנשי קודש תהיו לי". וההמשך הוא: "לכלב תשליכון אותו". אני רוצה לומר לכם. רש"י אומר: "ואנשי קודש תהיו לי". אם אתם קדושים ופרושים משיקוצי נבלות וטרפות, הרי אתם שלי. אני אומר את זה כאן: מי שהוא קדוש ופרוש משיקוצי נבלות וטרפות, הקדוש ברוך הוא אומר תהיו לי.

    "ואלה שהם לא רחוקים משיקוצים ונבלות וטרפות, הם לכלב תשליכון אותו. את נשות הכותל, את הקבוצה הזאת שמו בקצה המחנה, ליד שער האשפות, שם בפינה הנידחת, שם המקום שלכם. לכלב תשליכון אותו".

    כזכור, חבר הכנסת פרוש כבר הושעה בעבר מישיבות מליאת הכנסת, לאחר קובלנה שהגיש יו"ר הכנסת נגדו לאחר שאזק את ידיו לדוכן הכנסת במחאה על העברת חוק גיוס בחורי ישיבות בכנסת הקודמת.



    0 תגובות